Wednesday, March 11, 2009

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN AI DAN KAWAN2

Anak2 Seni menyambut Ulang tahun Kelahiran yang ke-15 (Bulan Mac)
Anak2 Seni Tingkatan 3 Boneka meraikan bersama.

Pada 12 Mac 2009, genap 15 tahun usia anak seni tari yang bernama Nurul Aidilla Syamimie Mohd Shaffi yang pernah merangkul Anugerah Seri Permata Seni Sekolah Seni Johor Bahru (Anugerah Keseluruhan Kesenian) tahun 2008. Untuk menghargai segala sumbangan cemerlang beliau dan rakan2, kami menyambut ulang tahun kelahiran bersama-sama. Walaupun meraikan hanya dengan sebuku kek, kami tetap merasai keseronokkan walaupun jauh dari keluarga tercinta...anak-anak seni tingkatan 3 yang diraikan berazam untuk melengkapkan secukupnya diri mereka dengan ilmu bagi menenempuh ujian getir yang mendatang..."Terima kasih Ayahanda, doakan kami ayahanda...". kata-kata yang membuat saya terharu dan penuh bermakna, secara tidak langsung membangkitkan semangat saya untuk terus berusaha membantu mereka.

Selain Ai, Reena, Khairani, Azureen, Quizer dan Haziqah (anak2 seni di tingkatan 3 Boneka) menyambut ulangtahun kelahiran pada bulan ini. Sama-sama kita doakan kesejahteraan anak2 seni kita.

9 comments:

  1. JSBN kat Klang kan?
    It's me Dora

    ReplyDelete
  2. Ye saya...maaf, yang mane ye?maaf sekali lagi.

    ReplyDelete
  3. yang...yang...hmmm..cene nak explain nie..
    yg tinggi..satu grup cikgu ms zapin rasanya.
    Sy dr Putrajaya..
    kalau time latihan sy kat belakang..sebelah Pn Sy Hanim..
    xingat jugak ker??..xtao lah

    ReplyDelete
  4. emm..kalau tengok muka kenal rasanya..saya p blog saudari tapi tiada 'rujukan' yang boleh saya mengingat semula saudari...maaf ye. Salam Perkenalan diharap saudari dapat berkongsi ilmu dengan saya. =)

    ReplyDelete
  5. hmm..btol jugak..dlm blog xde gambar masa bengkel JSBN...erm..t sy masukkan gambar..ahaks..

    **seronoknyer khairul mengajar skool student..

    ReplyDelete
  6. seronok melayan macam2 karenah anak2 seni ni...klu ada masa jemput la datang ke sekolah kami.

    ReplyDelete
  7. ok, baru saya ingat...awak bekerja dimana? bergiat secara aktif dalam bidang senni ke?

    ReplyDelete
  8. hmm...rajin eh awk update blog...ada ym leh chat..

    butt3rfly2722@yahoo.com

    keje kat putrajaya ada grup ASKOPUTRA Putrajaya..tp kita bukan sifu..anak murid jugak..dah minat...nampaknyer darah seni mengalir hehehehe..

    hmm...pernah plan nak ke YWJ/Taman Budaya tp sekolah seni lom ada dlm senarai..t saya cadangkan ke cikgu..
    actually papa EJOI (Suhaimi Magi) jugak cikgu saya...

    ReplyDelete
  9. tak le rajin sgt,klu ade mase je sambil layan kerenah anak2 seni...ooo,meh la dtg sini tp x la gah mana pun sekolah kami. sifu ke bkn sifu ke x penting,yang penting minat dan hendak memartabatkan budaya bangsa kita... =)

    ReplyDelete